amayinedeiyiilerledim canım benim bebişler prematüre , yenidoğana göre çok küçük oldukları için biberonla dahi güçleri çabuk bitiyor, çeneleri kitlenip uykuya dalıyorlardı. Topuklarını sıkarak ayılmalarını, gıdılarını da 1 parmağımla hafif dürter gibi bastırarak emme refleksine yönlendiriyordum. Küvez dr umuz bu şekilde yapmamı söylemişti çok işe yarıyor denemelisin. Benimkiler tek öğünde içmeleri gereken miktarı tek seferde içmedikleri için gündüzleri saatte bir, geceleri 2 saatte bir besliyodum.