Kızlar 12. Haftaya girince gecer dediler gecmedi 14e girdim gecmedi 2 günde bir hastanelik oluyorum yemek asla yemıyorum kuru şeyler pogaca ve patates haşlamadan başka hic bişey yemıyorum sürekli kusuyorum artık bebeğim gelişemeyecek diye korkuyorum yemek yemeyi hayal edince bile kusmaya başluyorum yaşayan varmıydo ne zaman gecer napim nolur 4 prilam ve zofer bile kullanıyorum yine yok