eoa benimde ilk 1.5 ay önce olmuştu çok kötü ağrıyodu hatta ayağımı kitliyordu doktor magnezyum başlattı geçti birkaç gün sonra. Şuan 23 haftalığız ve dün yine başladı 😿 ilk çocuğum erkekti bu kız. Oğlumda hiç öyle sorun yaşamamıştım. Benim sol tarafım ağrıyor ve ayak bileğime kadar iniyor ağrısı 😣