yavrucakannesi canım benim kanamam olmadı hiç. Bir tane kürtajım var kalp durmasından dolayı coraspin onun yüzünden. İlk keseyi gördüğümüzde (4buçuk haftalık falandı) doktorum düşük riskin yüksek kese tam oturmamış demişti biz direk başladık. Sonraki zamanlarda da rahim kasılmalarım fazlaydı kesem hep bozuktu. Vücut bebeği atmaya çalışıyordu o yüzden iğnemi kullandım. Bu kontrolde (8 haftalık) güzel haber aldık inşallah böyle devam eder🥰