yavrucakannesi ben 15. Haftaya kadar kustum yemeklerden tiksindim o yüzden o zamana kadar fazla kilo almadım sonrasında geçti düzenli beslendim sadece karnım büyüdü biraz da bacaklarım aldı aşırı bi şişliğim olmamıştı, psikolojik olarak zor evet ama siz belki benim kadar yatmak zorunda kalmayabilirsiniz ben işk başta düşük tehdiden dolayı sonra da erken dogum riskinden dolayı hep evdeydim yani yatmasam da cok merdiven inip cıkmamaya yurumemeye calisiyordum cok sukur 39. Hafta da dogdu bebegim☺️