efgoksen yanii sonuçlardan bende çok anlamıyorum ama en son yaptırdım adetim düzensiz ağrı vs diye doktorum çocuğun asla olmaz dedi benimde o zaman bir tane kızım vardı söyledim inanamadı yeniden testi tekrarladı bu sefer de bir daha çocuğun %99.9 olmaz dedi 37 haftalık hamileyim. Sonuçlar bizi yanıltmıştı. Sizde kötü düşünmeyin bana neler demelerine rağmen hamileyim. Rabbim sizde evlat istiyorsanız en kısa süre de hayırlısı ile nasip etsin ❤️ inşallah sonuçlarınızda temiz çıkmıştır. 🤲🏼