SudeUu Sirincili benımde silik çıktı ama hamıleısndır keısn benmde oyle çıktı gıttm kan testı werdım baktık hamıleyım smdı 35 haftalık oldum
Sirincili SudeUu canım çok erken diye korkuyorum 1 hafta var daha adetime değer düşüktür muhtemelen varsa da :)
Sirincili Zeynp canım bi de bursadayım yeni geldim istanbuldan doktor araştırması yapmam lazım evvela :))
Ecece Sirincili canım benim sakin ol bi hamile olarak sana çok içten dua edicem Allah gönlüne göre versin sen her ihtimale karşı bu aralar hareketlerine dikkat et hamişsen önlemini al şimdiden 🙏🏻
Sirincili Ecece ayy Allahım razı olsun senden kuzum benim rabbim seni de sağ salim yavrucuğuna kavuştursun inşallahhh🥰♥️♥️♥️
Cemsalim Sirincili eger oncesinde kimyasal gebelik vs gecirmediyseniz cikan sonucu degerlendirip kan tahlili yaptirin degerimiz cok dusuk cikar muhtemelen ama en azindan hamilelik var mi yokmu onu ogrenirsiniz
Mutlulukgeldi Sirincili benimkide silik çıkmıştı canım sonra 1 gecti kanda pozitif cikti bi kızım olacak inşallh sana da nasip olur 🤗🤗🤗
Sirincili Kızlar beta hcg 29.21 ♥️♥️♥️😍😍😍 sonuç da böyle yazıyor 😍😍 ama suna takıldım Sonuç: 29,21 Referans : 5, 300
Alyamerve Sirincili takılma beta değerin 29 ise hamılesk. bnmde adete 3 gun kala 66 idi gun gun artacak hyrlı olsun 🐣🐣
Cemsalim Sirincili ay hadi gozun aydin canim referan bu degerler arasinda olmasi demek en dusuk 5 iste seninkide 5 den yukari hamilesin demekki simdi degerinin yukselmesi gerek saglikli hamilelik olup olmadigini anlamak icin