Cimenn1223 suni sancı aldım ben ilk kızımda milletin işi gücü korkutmak canım kendi sancın yeterliyse zaten verilmez kendi sancınla aynı o benim hiç sancım yoktu ondan verildi bana 1. Sunide 0 his hiç hissetmedim 2. Suni yarı oldu yine hissetmiyordum ama tansiyonum oynayınca kusmaya basladım çıkarmak zorunda kaldılar 0 sancı ile ebe ve doktor yönlendirmesiyle doğurdum nefes al ıkın dediler 3 4 ıkınma sonrası bebeğim gelmişti göğsümdeydi yani herkeste aynı olacak diye birşey yok o an sadece bebeğe odaklanınca insan başarıyor ve ağrı acı hissetmiyor. Sezaryen olayımı anlatıpta burda kimseyi korkutmak istemiyorum ya ben benim bebeğim erken geldi kanamam oldu bazı şeyler ters gidiyordu önceki günden beri hissediyordum kanamayla gidince acil alındım işte