nhlacr trendyolmillada çok güzel elbiseler var. Ben birkaç tanesini favoriledim hatta. Hamile elbisesi değiller ama bedeninize göre alabilirsiniz. belden oturtma elbiseler çok güzel duruyor. Bir bakın isterseniz olmadı iade edersiniz. Trendyolda hamile elbisesi de bakmıştım ama hamile elbiseler bana güzel gelmiyor. O yüzden hep normal elbise bakıp kendi bedenimi alıyorum.