Bende 3 ay önce yaptırmıştım kan testi 4 küsürdü doktorum hemen haşimato dedi 50 mg euthrox verdi ama ben hemen başlamak istemedim başka doktora gittim o da tam sınırda olduğu çok problem değil ama gebelik düşünüyorsun 0.25 başlayalım ilaca 4 gün iç 3 gün içme dedi bu şekilde daha bugün bitti ilacım geçen ayda bi kan vermiştim 3.1’e düşmüş tsh. 2 gün önce 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Devam etmesem mi diyordum ama hamilelik boyunca kullanmam gerek sanırım şimdi buradaki yazılanları okuyunca korktum umarım sağlıklı ilerleyen bi gebelik olur 🥺