Bihterrr Size düşükten sonra korunmanızı söylemedi mi doktor? Bize 3 ay korunma verdi ben 8 üstünde bi değerle düşük yaptım tam bıraktık 1-2 aydır deniyoruz gebelik belirtileri başlamaya başladı acaba dedik hemen doktora gittim yine yükselmiş mi diye şuan 5.48 olmuş en son düşükten sonra 1.50 olmuştu doktor 2.50 altına düşmeden gebe kalmamı yasaklamıştı şimdi belirtiler var betam 2.30 düşükten sonra 0.2 idi bakalım doktor takip dedi inşaAllah vardır 🥺🪽🙏🏻❤️