Goktug61 ikili tarama testinde baktıysa ona göre yorum yaptıysa doğru olabilir ben 12 haftalık normal muaynede sordum oda bebeğim tam bebek şeklini aldığı için bacak arasına bakıyordu çıkıntı görünce hemen dedim hocam bu bebek erkek bunda çıkıntı var dedim oda inceledi sonra bebeğe yandan baktı nubu düz ben %90 kız diyorum dedi yanıladabilirim dedi Okadar gönlğmden erkek evlt geçiyorki hep bir abim olmasını çok istemiştim biz 4 kızız en küçüğümüzde erkek Rabbim İnşallah erkek evlt tadınıdı tattırır eşim Allahtan benim kadar düşkün değil ama çok içimden geçiyor nolur dua edin banada birdahaki gittiğimde yanılmış olmasını çok isterim doktorun insanız olmayanı istiyor gönül Rabbim hepimizin gönlüne gmre nasip eder İnşallah çok dua ediyorum ben 🤲💙