Arladaşlar bu gün doktora gittim çok şükür bebeğimi gördüm 12 haftalık olduğunu söyledi doktorumuz bizde cinsiyet için bir tahmininiz varmı diye sorduk şuan çok erken ama yinede bakalım dedi bacak arasında çıkıntı gördüm ben ve dedüm hocam erkekmi doktor da evet çıkıntı var ama %90 kız gibi ama emin değilim bu haftalar yanıltabilir henüz oluşmamış organı dedi yani böyle deyip erkek olan erkek deyip kız olan hastalarımız oöuypr haftası çok erken dedi bu çıkıntıda bu haftalrda hem kız bebeklerde hem erkek bebeklerde oluyor ben nuba göre kız tahmininde bulunuyorum dedi böyle birşey yaşayan varmı ben kızımı 12 haftada 3 çizgiyi net göstermişti doktorumuz bizim için herşeyden önce hayırlı ve sağlıklı olması tabi bir kızımız var Gönlümüzden erkek evlat geçiyordu ve öyle hissediyordum hatta bacak arasında sivri çıkıntı görünce piramit şeklinde erkek olduğunu düşündüm doktorda bu yorumda bulununca size sormak istedim varmı başına gelen ?