5 üzeri gebelik sayılacak bir değer tabiki ama çoğu doktor 10 altındaki değeri gebelik olarak kabul etmiyor. Maalesef ki hcg değerimiz bazen böyle artabiliyor. O yüzden bence 1 hafta bekleyin adetiniz de geçsin iyice sonra kan verin derim ❤️ biliyorum beklemek çok zor ama öbür türlüsü de çok strese sokuyor bizzat yaşadığım durumlar. O yüzden kafanızı rahatlatın olacağı varsa zaten olcak. Olmayacak olana da çaremiz yok.