Gkce27 benimde bir kızım var şimdi ikiz kızlara hamileyim ilk kızımın adı ayla aslında ben ikizlerden birini de Aylin istiyorum ayla Aylin çok hoşuma gidiyor ama üçüncüye bulamıyorum 😂 o yüzden aylinden vazgeçtim ipek ve Elif istiyorum ama oda olmayacak çünkü birini eşim birini ben koyucam eşim de bilge yada sema istiyor biri bunlardan biri olacak sanırım 😂