HilalYzmr Gkce27 hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah. Berna ve Beyza İkiz arkadaşlarım vardı:) Ya da hifa ve hüma
BirAskMasali1323 Meltemanneolsun Eşimde tutturmuş Almila olsun diye bende Defne Lina diyorum ikisi arasında kalmışız
Babymom07 Gkce27 elfin efnan Hayalim ikiz kızlarımın olmasıydı çok güzel bir duygu olmalı sağlıklı sıhhatlı kavuşun inşallah benimde bir kızım olacak 🥰❤️
Gkce27 Babymom07 evet güzel bir duygu ama korkuda var tabiki 😊 inşallah siz de sağlıkla kolaylıkla kucağınıza alın inşallahhh 🥰
Twinsgirl Gkce27 ben ikizlerimden birine Akça ismini koymak istemiştim ama müsaade etmediler yok süt ineği yok yırtıcı kuş ismi gibi diye halbuki içimden Akça Hatun diye seviyordum size de fikir olsun.
Gkce27 Twinsgirl ayyy bir de öyle bir sorun var işte isim buluyorsun ama herkes bir laf söylüyor gerçi benim eşim çok seçici 😑