ozgeerkan73 777gonul_ aa sizinki kız mı? Benim de erkek kızlar erken gelir derler onun yeri rahat galiba 🙂 Valla bende çok bunaldım ağrılarım var ,yük artıyor, çevremdeki insanlar doğuruyor biz hala beklemedeyiz
777gonul_ ozgeerkan73 hepsi hurafe gerçek olsaydı şimdiye kadar dogururdum ben artık o kadar çok bunaldım ağrılar beni perişan etti galiba sezeryan olmak istiyorum artik
ozgeerkan73 777gonul_ aynen öyle , benim arkadaşım 1 hafta önce sezeryan oldu toparlanamadi konuşurken gülerken yürürken çok ağrısı oluyor. Ben dedim ona çok ağrım var diye sırf o ağrıları çekmemek için sezerysn oldum dedi
777gonul_ ozgeerkan73 evet cok zor gerçekten ili hamileliğimde hiç hamile gibi değildim ağrım falan olmadi çok enerjiktim üstelik 4 kg normal doğum yaptım hiç bu kadar zorlanmadım ama bu sefer çok zor hamilelik geçirdim ilk günden beri Sürünüyorum
Meneksem ozgeerkan73 bugün yaptılar canım 2 saat geçti henüz bi lekelenme falan olmadı ama biraz karnım ağrıyor bi de çok kısa sürdü belki 10 sn
ozgeerkan73 Meneksem ben kontrolden çıktım öğlen molasına girdiler başladı bende lekelenme nst ye girdim doktorun yanına gittim söyledim normal dedi, beni biraz zorladı bakarken belki o yüzden de olmuş olabilir lekelenme
Nur3955 ozgeerkan73 bende gıttım bugün çok kasılma ve ağrım oldu doğuruyorum dedım çocuk kanala girmiş alttan bakmadı ultrason ile baktı hafif dalgalı nst çıktı ilk ağrılarımla gitmek istemedim bekledim sonra ne olduysa geçti sancılar kaçtı sanırım istersen ilaç atalım fitil doğum başlasın dedi daha sancını bekle dedi dedim yok kendısı gelsin ilaca gerek yok ama çocuk aşağı ındığı için rahat nefes almaya başladım bel ağrıları ve kaşık ağrısı hariç iyiyim
ozgeerkan73 Nur3955 aşağıya inmesi iyi olmuş canım o yüzden de agrin oluyor ama ilaç atalım doğum başlasın demedi doktorum bana o konu hakkında bir bilgim yok Şuan karın altimda , rahmimde ve belimde ağrım var bakalim
Nur3955 ozgeerkan73 özel hastane diye mi bilmiyorum fitil atıp tetikliyormuş ama ben gerek duymadım kendisi gelsin şuan inanılmaz hareketli karnımda bakalım ne olacak hayırlısıyla gelsinler inş
ozgeerkan73 777gonul_ hımmm benim ilk hamileligim ortalarda iyiydim sona doğru zorlaştı Hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde gelirler inşallah
ozgeerkan73 Nur3955 himm olabilir canım Benim oglum da gün için bi hareketleniyor sanki dışarı cikicakmis gibi sonradan duruyor bakalim İnşallah hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız 🙏
Rabia_minnak ozgeerkan73 bugün tam 40 haftalığım hala 0 açılma sancı vardı arada ama devamlı gelen bi sancı değil nişan gelmedi hiç bişey yok doktorum bayramın 1yada 3 günü gel suni sancı vericez 41 doldurunca mecbur suni ile doğurcaz diyor kendi sancımı beklemek istiyorum napmalıyım sizce kızlar ya stres korku endişe bastı 🥲
ozgeerkan73 Rabia_minnak yeri rahat galiba gelmek istemiyor, başka çare yok sanırım suni sancidan başka Bende çok korkuyorum 39+1 olduk ya gelmezse suni sancı verirler diye de nasip
Meneksem Rabia_minnak canım bence 41 de bekle yengemin 41 e kadar sancısı gelmedi açılması da yoktu birden başladı akşamına doğurdu
Rabia_minnak Veybil rabbim hayırla tez vakitte kendi sancılarımızla kolaylı bi doğum nasip etsin ya 🥲
ozgeerkan73 Veybil gelmek istemiyor galiba 40 lara gelmeden doğurmak istiyorum bende ama pek geleceği yok gibi
keremtahamom_ ozgeerkan73 aynısını 39da yaşadım benimki de çok kötüydü aynı şekilde yumuşama var dedi yarın tekrar çağırdı 39+4 olcaz bakalım ne dicek herhangi bir belirtim yok ama
ozgeerkan73 keremtahamom_ himmm bir belirti yoksa ne olcak böyle ben bilmiyorum, hayırlısıyla gelirler inşallah
Rabia_minnak ozgeerkan73 bende Şuan onun stresindeyim bakalım hayırlısı inşallah suni sancıya gerek kalmadan gelirler