2 hafta önce hastaneye gitmiştik 1 hafta 10 gün arası doğurursun demişti doktor, doguramazsan gel demişti doguramadigim için 15 gün sonra tekrardan gittim ve acilmam var mı diye alttan muayene etti berbat birseymis 😏 dürttüm bebesi açılman olsun diye dedi , eğer doguramazsan 25 hazirana gün verdi o gün gel dedi
Sizde durumlar nedir