Poyraz4127 6 ay önce benim başıma geldi. Kese büyümemiş, kalp atışı yok dendi. Ben bir hafta daha bekleyecektim ama akşamına ağrılarım ve kanamam oldu düşük yaptım. Sağlıksız gebelikmiş benimkisi. Kürtaj yaptılar. İnşallah senin bebeğine bişey olmaz. Başka doktora da görün. Hayırlısı olsun.