Mucizembenimle777 lilyum_ selam canım ay yok ya çok sinir oldum bayramdan sonraya kaldı çok saçma bilseydim tıp merkezine giderdim
Mucizembenimle777 lilyum_ sorma ya tüm gün sonuç gelecek diye bekledim hayır ztn 1 hafta sonra öğrensem bir işime yaramayacak ki saçmalığın daniskası. Özelliklede sordum yarın çıkar mı diye 2 doktorda çıkar dedi😒😒