Berhif-21 Mucizembenimle777 bende aynı senin gibi yaptım ama birşey anlamadım batta 18 inde ve yumurtlama dönemlerinde korunmasız ilişki oldu 😔 batımı beklesem
Mucizembenimle777 lilyum_ canım onu çizgi gibi gördüm bende bu da içinden çıkarınca ki hali tabii biraz fotoyla oynadım
lilyum_ Mucizembenimle777 yani beklesen daha iyi ama dayanamayacagini biliyorum.😅 O yüzden testin varsa yap😂
Mucizembenimle777 lilyum_ canım yaptım ama var mı yok mu hiç belli değil predictor erken gebelik yaptım normalde kaç senedir yaparım onda hiç kuruma çizgisi çıkmazdı ama çıkıyor
Mucizembenimle777 Berhif-21 canım bence batı bekle çıkmayınca erken yaptım diye sürekli tekrarlıyor insan arada kalıyorsun
Mucizembenimle777 lilyum_ gözükmüyor canım fotoğrafta ya☹️ belkide negatiftir bilmiyorum kan verdim yarın çıkacakmış bakalım artık kısmet