FyA vajinal doğum için eğer bir sıkıntı yoksa 42. Haftaya kadar beklenilebilir.
Doktorunuz belki bir şey gördü ve tahmini konuşuyor. Çünkü ben mayıs ta doğum yapmıştım. Doktorum sen yazı rahat çıkartır sonbahar da adet olursun demişti. Gerçekten de Kasım da adet olmuştum 🤭
Eğer size sezaryen için gün verirse direk doktorunuzu değiştirin. Madem normal doğum istiyorsunuz. Doğumunuza sahip çıkın.