Neslhnnn bi ay önce bende sizle aynı şeyleri yaşadım bizde de 3.5 du kendi doktorum vücudunda da ödem var demişti perinatolojiye yolladı o vücutta ödem görmedi ama ense kalınlığı yüksek dedi yüzde 60 bi sorunu var dedi fetal DNA yaptırdım temiz çıktı ense kalınlığı da düzeldi şuan 16. haftadayım içinizi rahat tutmaya çalışın bol bol dua edin burda önemli olan ense kalınlığının azalıp artması artarsa bi probleminin olduğunu söylüyorlar ama azalabilir bende böyle oldu yüzde 10 da çok abartmış bence doktorunuz benimki de öyle yapmıştı