Melliisaa kanala girdi hafif sancılar da başladı ama beneğimin kafası büyük boyum da kısa olduğu için doktor tereddüt ediyor kalça sorunu yaşarım diye karışığız suyumuz da biraz azalmış buraya kadar normal doğumcu olarak geldim ama işler terse dönüyor galiba