Melliisaa Mervenr00 kızlar erken geliyo diyolar bide son haftaya kadar beklemiş şuna bak 😂 ayağa kalktıkca altta bi baskı hissediyorum ya sizde de oluyo mu
Mervenr00 Melliisaa evettt oluyor mesela lavabom geldi sanıyorum gidiyorum çok azıcık ya yapıyorum ya yapmıyorum o baskıdan dolayı hep tuvaletim var gibii 🤦🏻♀️
Lavinya_21 Melliisaa 40,3 te doguran ben kız bi bekle sakin daha var bi 39a gelsin bi😅. Biliyorum dayanması zor insam çok zorlanıyor ama içerde durmak bebek için de iyi kilosu gelişimi yerinde olur
Melliisaa Lavinya_21 ben de öyle düşünüyorum ama ya vücudum gereği ya da psikolojikmen bilmiyorum dayanamıyorum daha fazla😂
Melliisaa Firdevseren Benimki de dönmüş makat gelişi değil artık ama sadece başı aşağıda dedi kanala girmiş demedi sağdan soldan da vurunca Anlamıyorum diye mi döndü acaba diyorum
Hlimee Melliisaa sizinle aynı durumdayım aramız da iki gün var Doktora gittiniz mi çatı muayenesi yapıldı mı acaba
Melliisaa keremtahamom_ dur bacım korkutma 😂😂 hayır çok asagıda ne kadar taşıyabilirim suyum patlayacak gibi geliyo 😂
keremtahamom_ Melliisaa benimki de öyle yürürken sanki bacağıma değiyo gibi hissediyorum ama ne gelen var ne giden😅
Melliisaa zelis63 35te gittiğimde dönmüş dedi hatta imkansız dönmez bu bebek boynunda 2 tur kordon var demişti doktor döndüğünü görünce çok şaşırdı
zelis63 Melliisaa benimkinde kordon falan yokta dönmüyorda beni strese koydu ya ben normal doğum yapıyorum