Damla doktorunuzdan memnunum özele gidiom ama bu ay gram az almış diğer aya göre diyince çok üzülmüştüm emzirmeyimi azaltın dedi bana yok dedim bebek emzik gibi kulanabilir yada sütun mu gelmior dedi bu ay nie böle oldu dedi 14gram almış dedi doktor gitigimde 7686 dedi 14gram almış bu ay dedi ama dün aşıya gitim 8240dedi mama verme gayet iyi dedi sütümun bazsn gelmedigini düşünüyorum mamakulanimi dedim yok dedi``