Kuzubal Kızlar 4aylik oğlum var kilosunu takiorum bu ay fazla almamış 7686 dediler her ay bir kilo alan bebek bu ay az gram almış mamada vereyimi arada ztn bir ay sonra tadimlara basliycakmisiz doktorumuz öle dedi eğer sütun azaldığını his ediorsan Bebelac Gold mamasını kulan dedi bu ay az almış dedi emzirmeyimi azaltın dedi yok dedim 🥺
elisam1206 Kuzubal bildiğim kadarıyla büyüdükçe kilo alımı azalıyor yeni doğan gibi olmuyor kilo alımı
Larin34- Kuzubal benimki 3 kilo dogmustu her ay 1 kilo almisti yani 7 kiloydu 4 aylikken iyi bence seninkide
Kuzubal elisam1206 haraketli baya bide damaklri şişmiş dış cikarticak ondanda olabilirmi kilo alımı yavaşlamış olabilirmi
elisam1206 Kuzubal olabilir tabiki canım sütün yetmese bebek aç olsa anlarsın zaten ve 1 kilo dedikleri maksimum alması gereken kilo yani yarım kilo alsa bile normal karşılanıyor sizin ne kadar almış bu ay
Zeyyno_ Kuzubal Olabilir kilo alıp apmamasini etkileyen bussuru şey olabiliyor kilosu ayına göre normal ise endişe etmeyin yinede ek mamaya baslayabilirsin
minnosbirkiz Kuzubal bana nedense kilosu normal geldi, hatta çevremde ki çocukları gözden geçirince fazla bile, gelişimi için doktor güzel dediyse tamamdır, aralarda kilosu yerinde sayabiliyor ☺️
Kuzubal minnosbirkiz gelişimi önde demişti doktorum fakat bu ayki kilosu gramı az dediki emzirmeyimi azaltın sütünün geldiğinden emin ol dedi bazen seni emzik olarakta kulanabilir dedi
Damla Kuzubal bebekler her ay 1 kilo almaz bu ilk aylarda geçerli 4 ay ve sonrası zamanla aldığı kilo miktarı düşecek zaten alması gereken kiloyu gayet iyi almış 4 ayda bence doktorunuzu değiştirmeyi düşünün çok ilginç geldi bana bu durum
Balyanaklikoalam Kuzubal kilosu gayet iyi bir ay almadı diye niye mama vermeyi düşünüyorsunuz çok normal bir durum bence hiç boşuna mama verip çocuğun duzenini bozmayın zaten gittikçe az kilo alırlar benim kızım 1 yıldır aynı kiloda neredeyse ayda 100 gram ya alıyor ya almıyor ama boyu uzuyor normal diyor doktor
Kuzubal Balyanaklikoalam Damla Mhtpdrmz06 Melike_4949 Kızlar aşıya gitim 8240dedi kilosunu boyu 66 cm dedi
Mhtpdrmz06 Kuzubal sütün yetiyosa çişli bez sayısı yeterliyse mamaya falan başlama canım çok kilo alması önemli değil yeteri kadar alsın yeter sen süt kaliteni artırmaya çalış suyu çoğalt sık emzir. İlk aylardan sonra bi tık azalıcak zaten alımlar. Ama az kilo aldı diye sallıyorum önceki ay 800 gram almıştır şuan 500 gram almıştır. Bu seni mamaya itmesin lütfen mamaya alışırsa seni bırakması an meselesi olur. Ha doymadıgını hissediyosan çişli bez sayısı az vs ise o zaman foktor önerisiyle başla tabiiki. Ama ayına höre kilosu gayet iyi