svmeybgl bir iki saat sonra normal bi sekilde ayaktaydim normal dogum yaptim cok sukur cok guzeldi dogumum hatta yatmak istemedim diyebilirim ayakta daha rahat hissettim kendimi dogumdan sonra ilk defA lavobaya korkorak ciksamda hic aci yanma vs bisey olmadi kesim vardi ama okadar guzel dikdiki doktorum simdi sadece dikisin izleri hafif var bu arada 23 aralikta dogum yaptim..