svmeybgl Doğum yaptığım gün ayaklandım zorluk çekmedim halsizlik vardi biraz. Büyük abdest veya idrar yaparken de hiç sorun yaşamadım bol bol sıvı tükettim çorba ictim evde doğru düzgün yatmadim zaten ertesi günde duşumu aldım hareket halindeydim yatmayı sevmiyorum hic dikislerin bakımını eksiksiz yaptım otururken dikkat ettim sadece 1 haftada kendimi topladım daha iyi hissettim kendimi. 40 mız çıkana kadarda vajiman da kendini toplamısti eski haline dönmüştü yani bi değişiklik yaşamadım şimdi ikinci bebeğime hamileyim buda normal inşallah. Bunları dert etmeyin o yaşayacağınız güzel anlar duygular hic birseye değişilmez rabbim herkese nasip etsin inşallah bu güzel duyguyu 😊