Zeyno_01 ilk gebeliğimde 103le kaldım. Sonra kızımı 19. Haftada kaybettim 2.5 ay sonra tekrar hamile kaldım kayıptan sonra stresten 107 kilo olmuştum ki doğumdan sonra 100 kiloya düşmüştüm. Riskli gebe olduğum için doktorum diyetisyene yönlendirdi 7 kilo verdim şuan 28+5 im 105 kiloyum tek tavsiyem kilo verip hamile kalın benim öyle bir fırsatım olmadı yani çok çabuk kaldım birde riskli olduğum için kilo almamı istemiyor doktorum.