Basak hiç stres yapma canım benim tutunurken batmalar oluyor benim 5 haftalıktan beri kanamalarım vardı iğne vuruluyordum kesiliyordu 3 4 gün sonra tekrar başlıyordu muayenelerimde herşey gğzel görünüyordu kese kalp atışı çok güzel diyordu doktor dün sabah yine yoğun kanamam oldu gittim kalp atışını dinledim tekrar kese falan çok güzeldi ama kanamam vardı yatış yaptı bana ilaçlar bağışıklığına yetersiz kalabilir dedi tahlil yapıp sonuçlarına göre ilaç takviyesi yapacaktı ama düştü