Asiye17 Bugün için doktora gittim. Keseyi gördü ama kalp atışı için çok erken dedi. Bayramdan sonra tekrar gidicem inşallah kalp atışını da duyarım. Birbirimize dualar edelim olur mu 😊
Asiye17 Semakeles61 evet alttan muayene gerek duymadı daha çok erken normal dedi karından ultrasonla baktı
Basak Semakeles61 canım hatırladın mı beni 2 gün vardı aramızda :) maşallah duymuşsun kalp sesini bide bana erken kese gördün diyordun :) sende erkenden duymuşsun dua et bana cumartesi gideceğim bende:)
Semakeles61 Basak hatırlamam mı 🥰 şükürler olsun evet benim duyuldu kalp atışım rabbim sana da güzel güzel sesler duyursun 🤲🏻 bu yolda olan ilerleyen herkese allahım hayırlı sonuçlar nasip etsin umutlarımızı boşa çıkarmasın
Leylagny Asiye17 bende 6+5 im bize de bayramdan sonra dediler rabbim bebeklerimizi kucağımıza sağ salim almayı nasip etsin
Basak Semakeles61 iyi sık sık gidiyoruz işte ne kadar güzel ben zor dayanıyorum zaten şuna😂😂😂 aman diyorum zaten arefe gününe ne kaldı ki filan diyip kendimi avutuyorum