ASE6154 SmyEsciv Allah razı olsun canım ❤️ tam 39 da planlı sezaryen oldum hipp aldım ama sürekli emziriyorum eğer doymadıysa mama veriyorum. Günde 2 defadan fazla vermedim hiç 😊
SmyEsciv ASE6154 bende 39+2de olucam cuma günü 😊 bebiş büyük ihtimalle o kilolarda doğucak o yüzden sormak istedim teşekkür ederim 🥰
amine4444 ASE6154 maşaAllah canım mamayı neyle veriyorsun şırınga cok zor agzına fazla gidiyor korkuyorum hep biberonda yasak neyle verebilirim
amine4444 zelis63 bebegim daha 5 günlük kız dün gittim kontrole öyle dediler üzüldüm zaten 37 haftalık dogdu
zelis63 amine4444 normal canm tüm bebekler veriyor 200 300 gram emin ol sen. Eğer emziriyorsan her ıkladığında emzir ben ilk bebeğimi öyle yaptım sürekli emzirdim çocukta kusmada yoktu hepsi kilo oldu zamanla toparlıyorlar ama emin olun
ASE6154 amine4444 ilk önce kaşıkla verdik ama öyle çok zor oluyordu mecbur biberon kullanıyorum şuan sadece gece 1 kere veriyorum oda doymadıysa 😊
Fundaaaaa amine4444 panik yapmayın çok normal bebeğim 4.580 doğdu 3.900’e düştü ona rağmen doktorum mama vermedi emzirmeye devam dedi ondan garip geldi direk mama vermesi 1. Ay kontrolünde kilosunun üstüne çıkmıştı.