Tugceprlr Rabia_minnak bakmadılar canım. Hafiften doğum sancıların başlamış dedi sadece 21 ine kontrol verdi doğurmazsam o gün sezeryan olacağım 😅
Rabia_minnak Tugceprlr hadi ya bende bugün gittim açılmaya dair hiç bişey yok 40 olduk tam 41 e kadar sancım gelmezse suni sancıyla doğurmak zorundayız dedi doktor ya 🥲 yapmalımıyım sizce
Tugceprlr Rabia_minnak doktor daha iyi bilir bence ona güven ama inşallah kendi sancılarınla başlar ve kolaylıkla doğumun gerçekleşir 🤲