Rabia_minnak 38+2yim bende. Dün kontrolünde bebeğin kordon kan akışının sınır değerinde olduğunu söyledi doktorum.cuma sabahı tekrar çağırdı. Umarım kan akışı değerim artar da suni sancı veya sezeryan olmam. Ben biraz daha beklemek istiyorum bayram sonuna gelsin diye. Ama doğacaksa da şimdi doğsun bitsin diyorum. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Bu akşam acayip kasılma var ama sancı yok.