Rabia_minnak 38+4 beklemedeyiz rabbim ne zaman uygun görürse o gün olacakta heyecanlı bekleyiş 4cü olsa da insan da heyecan aynı oluyor nişan geldi ama doğum olmadı açılma falan kendını yenileyebiliyormuş doğum olmazsa 37de geldi nişan kanlı açık pembe olarak ylancı sancılar oluyor arada kasılmalar falan karnım inanılmaz çıktı çatlak olmadı ama damarlarım hepsi belli karnımda inanılmaz var göbek deliğim tamamı gitti gerilmekten