Minikmucizemmm26 hayır hayır iğnenin etkisi geçmesi gerekiyor ümitsizliğe kapılma ben 3. Denemeyi ramazandan önce yaptım bayramda hamile kaldım tutmasa bile doğal yolla gebe kalma ihtimalin yükseliyor bende bi yerde okumuştum, 3 kaybım var benim ilki dış gebelik sağ tüp alındı onun üzerine 2 kere daha doğal yolla kaldım kaybettim ama asla ümitsizliğe kapılmıyorum bu yola baş koydum Allahın izniyle isteyen herkese nasip etsin🌺😊