Shrr- birgencanne09 benim de ilk gebeliğim benzer şikayetlerim var dı alt tarafta ayrı daha çok bir doktora görünün
Shrr- _Daydreamer_89 yaa _Daydreamer_89 ilaç verilmişmiydi ialaca rağmen mi böyle oldu size ben kullanmaya başladım ama sancılarım geçmedi Rabbim yardımcınız olsun sağlıklı bir şekilde gelir umarım
_Daydreamer_89 Shrr- evet ilaç verildi ama çok aşağıda pozisyonda almış nasıl olduysa durmaz ilaçla dediler
MrvTrn42 Shrr- evet tansiyon normal ama benim plesenta previa da var belki onun etkisi vardır bilmiyorum . Ama korkuyorum ya erken doğarsa diye 😞