Shrr- benimde 32 haftamda Nts de sancı çıkmıştı hatta yüksek sancı çıkmıştı şehir hastanesine gönderdiler yatış yapılıp geliştirici iğne vurulsun diye erken doğum riski olduğunu söylediler eve gelip duş alıp şehir hastanesine gittiğimde Nts de sancı vs çıkmadı daha sonrada çıkmadı iğne vs de vurulmadım açıkçası Şuan 39+5 im bebiş hala gelmedi🫣