Gzn07 Bugün baygınlık geçirdim çalıştığım yerde tansiyonum düşmüş 5 çıktı arkadaşımın ısrarı ile erken gebelik testi yaptım ama yumurtlamanın üzerinden 10 gün geçti regle 9 gün var daha sizce kızlar var mı?
Mucihe Gzn07 bence tekrarlamanı öneririm ben mesela yok çıktı 2 test vardı bidaha yaptım koyu çıktı ihtimalin varsa yapmaya bidaha yap
Mucizembenimle777 Gzn07 görüyorum canım çizgiyi inşallah vardır 🤲🏼🤲🏼 benimde 8 gün kaldı bata yapmamak için kendimi zor frenliyorum😅
Gzn07 huvuuuuff Teste güvenemiyorum canım ya çok korkuyorum ne yapsam ki? Bekleyemiyorum da belirtilerim var göbeğimin alt kısmı çok ağrıyor ara ara batmalarım var göğsümde ara ara sızlama gelip gidiyor
Gzn07 huvuuuuff Mucihe MrvBK Mucizembenimle777 HelloooMomy Bukelemun Eddakayaa Eliffyamann Meric2 Kızlar hamileyim ☺️☺️hamileyiimmmmm
MrvBK Gzn07 Yumurtlamayı erken gördüysen muhtemelen bat geri gelir. Üzerine 14 gün say o zaman kaç günün kalıyor ona bak kuzum
HelloooMomy Gzn07 Kan ver hemen canım. Böyle umut edip bekleyeceksin bir kaç gün daha ne gerek var. İdrarda çıkıyorsa kanda çoktan bellidir. Hiç bekleme kan ver sen ❤️ Umarım vardır ❤️
Gzn07 MrvBK 5 günüm kalıyor geriye canım sabırsızım ne bilim teste güvenmekte istemiyorum ama belirtilerim beni umutlandırıyor
MrvBK Gzn07 O zaman bence cuma sabahı testini tekrarla. Baktın yine çizgi var. Bayrama girmeden ver kanı. Tatile kafan rahat girersin canım
Mucizembenimle777 Gzn07 🤣🤣 ben senin yerinde olsam direkt kan vermeye koşmuştum ay inşallah o günlerde tez zamanda gelir ya🤲🏼🤲🏼💜
MrvBK Gzn07 Yok kuzucum hastaneler tatile girmeden diye dedim bir de. Bilirim turizmciliği. Zor. Allah bu sıcakta kolaylık versin
Gzn07 Mucizembenimle777 Koşarak gittim yolda arabamın tekeri patladı gitmeye nasip olmadı onun üzerine misafirim geldi yine gidemedim eşime dedim ki bana zincir vursan giderim artık dedim 😂😂kimse tutamaz beni