Mucizem__1 bana tanı çok uzun oldu konali kizken adet düzensizliğim var diye gittiğimde. Birde bunun üstüne pko ile insülin direnci var haliyle. Evlendikten sonra doktora gittiğimde normal biri belki 3 ayda kalırsa sen 6 ayda kalırsın dedi. 1 yıla yakın uğraştık artık başka şeylere baş vuralım derken adetim olmuyor diye doktora gittiğimde hamile olduğumu öğrendim 😊 Rabbim hayırlısıyla sanada göstersin isteyen herkese inşaAllah..