Bendis hicbir belirtim yoktu kendinizi hic dinlemeyin ve kafaniza takmayın.agir isler yapmayin ama normal hayatiniza devam edin.benim 2. Asilamamda oldu.ilkinde hep yattım kendimi dinledim ve sonuç negatif oldu üzüldüm.ikincisonde sadece 1 gün yattım ve normal hayatıma devam ettim umut hep vardı ama olmayacaga sartlandirmistim kendimi topuklu ayakkabilarimdan dahi vazgeçmedim gezdim tozdum ve beklemediğim anda guzel haberi aldim.kafaya takmama isini hep derlerdi bana da ama buna artık gerçekten çok inanıyorum.insalalh güzel haberi sizde alırsınız 🙏🙏🙏🙏🙏🙏