Sakineoncu hiç kimseyi umursama şuan ilk gebeliginse bı sıkıntın falan olduysa doktorunla irtibata gecebiliyosan. Bişey olduğu zaman ona yaz ben şuan ikinci gebeliğim ilk gebeligimde o kadr şey yaşadım ki ikinci gebeliğim ve yine doktorumla irtibat halinde tüm kimsenin seni korkutmasina asla izin verme umursama elinden geldikçe insanlar korkudan başka bişey vermez insana