Genelde 8.30 gibi kalkıyorum, ama aksam yemeginden sonra birsey yemezsem eger sabah acıkmıyorum ve duruma göre 11,12,13 aralıgında kahvaltı yapıyorum, eger aksam birseyler atıştırırsam ve ya yemegi mi gec yersem sabah acıkmıs oluyorm onda bazen erken saatte atıştırıyorum, hamileyiz diye bütün gün yemek yiyemeyiz yani sonucta değil mi 🙂🙂