Yilmazfatma FHKK aynen canım hepsi değişir gibi bir kayde yok ama oluyor öyle yanılmalar işte bebek tam olgunlaşınca net bilgi oluyor o yüzden ben çok bekledim yani net olana kadar
Melekk01 Bebekim123 baktım biraz netten de tutmayanlarda var.. Alyansı demedim bende ona göre erkek.. 😊😊 Amman eğlence olsun işte öğrenene kadar. Ultrason un bile yanıldığı oluyor 😂
Gozde_coskun Saadetokan merhaba oersembe doktor randavum var 12.haftalık olcam o gün . Belırtılerın nasıl benım normal gelıyor anlamadım kusmam zaten yoktu ama aklıma kötü seyde getırmek ıstemıyom ?
Saadetokan Gozde_coskun benim gün boyu mdem bulanıyor canım sabahları da kusuyorum Mdemde şişlik var ve halsizlik bunun dışında bişey yok Bende cok korktum en son bir ay once gtmiştim nasıl diye tedirgin oldum allaha şğkür saglıklı ☺
Gozde_coskun Saadetokan işte bende en son 1 ay olcak 7+4 günlükken gördüm inş persembe gıdıcem ikili testte yapıcak ama bulantım bastanda yoktudada cık dogal gecırıyom ondan sordum canım ☺️
Sumeyranur Senanuurrr ikili testte renkli ultrasonamı girmek gerekiyor bende 11 haftalığım doktor bir hafta sonra gel dedi ama gittiğim hastanede renkli ultrason cihazı yok acaba başka bir hastaneye mi gitsem diye düşünüyorum tam bilmiyorumda renkli şartmı diye