melekmi22 evet evet akşam doğumhanede de 50 kişi gitti geldi hep farklı şeyler söylediler, basur şikayetim de var şu an ilk ultrasonla bakan doktora dedim tamam ilaç yazarım demişti en son sonuçlara bakıp taburcu eden başkaydı o da hiçbir şey yapamayız dedi döndüm eve, ama ben böyle kasılma hissettiğimde mutlaka gidiyorum ilk bebeğimde erken gelmeye kalkmıştı yine aynı şey olur korkumdan gidip biraz abartıyorum hemen bağlıyolar nstye tabi öyle bağırıp çığırmıyorum da 😂 iyiki de yapmışım çıktı işte sancılar nstde. Yoksa bağlamıyolar yani erken deyip. İlkinde ben hiç sancı çekmedim doğumda nstde tavan yapıyodu ama ben normal yatıyodum doktor 2 günün sonunda beklemeyelim bebek strese girer kasılmalardan alalım sezaryene dediği için şimdi bebek strese girer korkusuyla gidiyorum yani kasılma olunca. Tabi takip etmek gerekiyo uzun sürünce gidiyorum ben, içim rahatlasın dersen git benim böyle ilkinden kalma içimi kurcalayan şeyler olduğundan pimpirikliyim biraz 🤗🙈