Aysegul7766 evet bakalım son kaç haftanız gününüz kaldı heyecanlımıyız kızlar 💖 benim son 20 günüm ve 3.sezeryanım korkuyormuyuz yoksa alıştıkmı ben ilk günkü gibi korkuyorum açıkcası 🥹🤍
Ankrli6 Aysegul7766 valla ikinci doğum olacak haftaya persembe doğum yapacağım ve inanılmaz korku var , ağlamak geliyor içimden bir bende mi böyle anlamadım😞
Aysegul7766 Kub7a korkma kız öyle böyle geçiyor bebeğini kucağına versinler aslında pekte umursamıyorsun o acıyı acıyor fakat evlat sevgisii daha ağır basıyor sağlıkla kucağına al bir haftayaa kadar toparlanırsın inşallah 😍
Sibel3434 Az kalmıs hayır’la kucagınıza alın inş sormak istiyorum ş sıze benımde 2 gebelık normal 3 uncuye hamileyim ve sezeryan doğum istiyorum bağlatmayı düşünüyorum 2 doğum çok zor geçti arasıdanyakın olunca korkularım daha da arttı
Aysegul7766 Sibel3434 neden bağlatmayı düşünüyorsunuz ki acaba 🥰 yani bmce sağlıklı bir işlem değil normal korunsanız daha iyi ve sağlıklı tabi gikrinize saygı duyarım amaa seseryanda kolay değil 🙈
Aysegul7766 Kbrcan0033 burda hep pozitif seseryan doğum yazıyor da cidden yaazıldığı gibi kolay değil yani ameliyattan sonrası gerçekten zor biraz tabi ilk gün çok kötü ikinci gün biraz daha iyisin ama .. ne bileyim ben pek pozitif yönünü göremiyorum açıkcası 😅 sağlık olsun bakalım senide korkutmayalım kadın işte akıllanmıyoz ki bak 3. yü de getiriyorum beyin bu acıyı hafızaya kaydetmiyor malesef 💖😂
Kbrcan0033 Aysegul7766 doğru söylüyorsun hayırlısı olsun sağlıkla kucağımiza alalm da gerisi Allah büyük diyelm 😍😂
Aysegul7766 Arenbade 38 haftalıkken normalde alırlar sezeryane seninki needenn eerkin cannım doktorlarmı öyle istedi ?
Kub7a Ankrli6 aramızda bir gün var cuma da ben yapıcam aynı duyguları yaşıyoruz ikinci sezeryan ya bi şey olursa bana korkusu yiyip bitiriyor beni
Aysegul7766 Ankrli6 valla bende ameliyat günü ağlarım hemelde o psikolojik bişey cannım bişey olmaz içini feraht yut rabbim biziimle yardımcı olur inşallah 💖
AymiR Aysegul7766 benimde üçüncü sezeryanım olacak inşallah 90 gün kaldı çok merak ediyorum nasıl olacak ikincim biraz zordu
Aysegul7766 AymiR aksine benimkide ikincide biraz daha tecrübeli olduğum için daha az korkmuştum ama bidaha tövbe çoçuk getirmem demiştim fakat bazen tövbelerini tutmuyor insan bak 3.sünde gene aynı döngüye geldim 🤭❤️
Aysegul7766 Kbrcan0033 he valla seseryan olanlar beni bilir galiba onlar diiğer anne adaylar korkmasın diye öyle herşeyi pozitif yazıyorlarda keşke o kadar kolay olsa 😅😅🙈
Esmeray Aysegul7766 son 2 gün. İlkinde cahillikti 2. De insan başına ne gelecek biliyor. Korkuyorum valla
Aysegul7766 Esmeray ya insan ister istemeex korkuyor tabi o dikişlerden sonra bir değil 7 kat dikişleniyorsun Allah yardımcımız olsun canım inşalaah fazla acıtmadan kurtuluruz bebeğimize kavuşuruz 😘🥰
Aysegul7766 Berfinkorkutt sağlıkla kucağına alırsın inşallah çok geçmiş olsun şimdiden doğunca bizzede haber et kız ❤️🥲
Aysegul7766 Zafse Rabbim kolaylaştırsın canım kazasız belasız bebeğini kucağına al 🫣❤️ inşallah kolay geçer senin açından
Umutaren Aysegul7766 2. Sezaryen yaklaşık 32 gün kaldı şükür temmuz ortaları doğum erken gelmezse 38 de alacağım dedi doktor 33 üm 😌
Aysegul7766 Umutaren bende şuan 35 im 3 haftam kaldı 3 temmuzda ameliyat olacağım inşallah hakkımızda hayırlısı canım😍💙