Bizde de klima yok, vantilatör var uygun fiyatlıda olsa mutlaka alın, önümüz yaz benim doğumuma 8 gün kaldı inş ama sizin önünüzde 2 koca ay var. Bi de tavsiyem bitmiş bi fıs fıs sprey kutusunu iyice yıkayın saf su doldurun fıs fıslayın üzerinize inanılmaz rahatlatıyor, geçen gece bende çok kötü oldum çözüm böyle buldum sonra tansiyonum düştü şükür.