BerrakYagmurMert Bana da boş gebelik olabilir denmişti . 8. Haftada netleşti gebeliğim . Bir kaç Dr görmeden alttan muayene , gebelik sonlandırma işleminden kaçınmanızı tavsiye ederim.
keremmom__ Birbeneginannesi benimde öyle olmuştu kanamam kese tüpe yakın görünmüş olabilir 1 2 hafta içinde normal yerine geçmişti inşallah sizinde öyle olur
Birbeneginannesi humeyramoms ay sorduğun için sagol canim giremedim buralara hic hamileyim hersey yolunda ozele gittim dediklerinin aksini söylediler kalp atışlarını falan duydum 9 haftalığım şuan 😍😍😍😍