Birbeneginannesi Kızlar en son adet 5 mayisda olmustum test yaptım baya koyu kırmızı çizgi gördüm hastaneye geldim dış gebelikten şüphelenip beni yatirdilar kanmam agrim vs yok beta hcg 681 adetime göre 5+2 bilgisi olan aydınlatabilir mi beni😔
_Mother_ Birbeneginannesi 681 de kese zaten görünmez bence 2 gün sonra tekrar kan verip yükselişine bak ona göre karar ver neye göre dış gebelik dediler
Ebrusirin İlk kez mi yaptırdınız bu değer çıktı ? Normalde artışa bakıp dış gebelikten şüpheleniyorlar da
Semakeles61 Birbeneginannesi bir tahlille yatırılanı da ilk kez duydum kanma bişe olmadıktan sonra neye göre yatırmış ki iki gün arayla tahlil yapılır betanın artışına göre buna karar verilir diye biliyorum
Mom6535 Birbeneginannesi abartmasınlar bence milletin kalbi atarken farkettiğim dış gebelikleri oluyor saçma geldi gördüyse eğer tüplerde overlarda kese yani bi odak noktası var dediyse kesin dış gebeliktir ama bişey görmeyip dış gebelik demeesi kadar saçma bişey yok doktorlar kafayı yemis heralde
_Mother_ Birbeneginannesi takının yapilsin ama iğne kürtaj için çok erken geç döllenme olmuş olabilir ki beta takini yapmadan teşhis koyamaz
Mom6535 Birbeneginannesi benim regl 13 gün gecikmişti ilk idrar testinde öğrendiğimde ve beta 5.42 lekelenme sürekli oluyordu sol kasıkta aniden şiddetli ağrı dayanılmaz şekilde ama betam normal artıyordu taki kırmızı kanamam gelene kadar beta 3.200 lerde dış gebelik teşhisi koyuldu kese sol tüpteyi iğne ile sonlandı kese bu değerle gözükmez diye düşünüyorum garip geldi geç döllenme olabilir yani neye göre yatırdı sizi
lilyum_ Birbeneginannesi canım beni de doktor böyle korkutmustu. İcinde patlar tüpünü alırız bi daha hamile kalamazsın dediler. Hic de oyle olmadı 2 gün sonra kese göründü. Bence almaya kalkarsa müsade etme. Hemen baska doktora görün. En az 3 doktor gez sonra karar ver. Ben doktoru degistirdim sorun yok dedi.